Friday, September 4, 2009

Annyeonghi Gaseyo

Wow, my three weeks training has come to an end. Esok at this hour, I akan berada di rumah, yippie. So just you know, I had a veryyyyyyyyyy wonderful time here in Seoul and will definitely come back, InsyaAllah. To all my fellow Korean chingu, Komapsumnida for everything (baik bangat and I will write more on this later). Ok nak start packing, nanti ada plak drama tertinggal flight nanti, uishh ngeri :)

Until I do, Annyeonghi Gaseyo Seoul, Annyeong Haseyo Kuala Lumpur =)


p.s: I am officially BROKE ;(

2 comments:

ibuhannah said...

yeay anne!!! you're coming back!!! nanti kita buka poser sesama ye..since you dah broke, buka pose kat food court pun boleh... =) ehehhe...can;t wait to see you and hear your stories & of course tgk gambar!have a safe and lovely flight anne!! c u back in KL. I ade berita nak kasitau you ni. jeng jeng jeng....cewh, poyo, takde ape pun..jangan jadi gile lak memikirkannya..hehehe

Luvly Me said...

awe, i'm back!!! Can't wait to see u girls. buka puasa dimana2 pun bols, kalau restaurant boleh, tp u blanja ngeheheehee

eh apakah beritanya? dlm kepala i ada 2 jer jeng jeng jeng... mmg poyo kau ni poms tapi xdenya i nak giler pikir hahahaha c ya =)

 
design by suckmylolly.com