Friday, December 3, 2010

one more day left....

for my second Half Marathon * gulp gulp gulp *. This is my first international race  and yang menariknya, this is my first visit to Singapore. I've never been to Singapore  (sekali pun tak pernah) and I'm so freaking excited about it :)  About the race,  I'll be running together with 15, 000 runners (HM Category) from all around the globe. 15k  runners! No joke babe. Tapi bila baca ini, terus senyum melebar sampai ke telinga,

....Half marathon runners will start their run on Sentosa Bridge and can expect to be taken through Southeast Asia’s first and only Universal Studios theme park at Resorts World Sentosa, where they might be greeted by Shrek, Po (from Kung Fu Panda) and other well-known animated characters. This is the first marathon to take place within the newly opened Universal Studios Singapore...

15,000 dalam Universal Studios. Agak gigil  jugak tapi cayalah, bila lagi nak masuk free. Nanti bila balik orang tanya, 'dah masuk US? Jawabnya 'DAH  hahaha. Gang, kalau sampai sudah kamu tak jumpa diriku di garisan penamat, u know excatly kat mana i berada kan ;p I'm gonna enjoy this race and hopefully boleh dapat good timing dari yang lepas.  So people wish me luck ya. Till my next post, toodles :)


SINGAPORE HERE I COME

image from merlion



4 comments:

RaYzeef said...

gud luck aini, jgn tinggalkan miss E, nanti dia naik pengangkutan awam..he he

jgn lupa tapau air mineral spt biasa :p

Luvly Me said...

Oh we will hear no drama from Miss E this time, akibat tak sempat register and dia tak sudi nak mengikut kakak ke Singapore :(

ohh no tapau-menapau.. x larat den nak nak angkut balik nanti hehehe

Good luck to you too, i'll see u there ;)

RaYzeef said...

wah lari solo..mesti pecah rekod punya, gud luck:P

eZa said...

whoaaa! bestnyee! good luck eh! :)

 
design by suckmylolly.com