Friday, May 14, 2010

Jacob's Walk of Life



Oh yes, Jacob's Walk of Life (JWOL) is back. I remembered Hawa and crew went to this event last year (read this) and they had a blast. Jadinya, tanpa melengahkan masa I've already registered myself and the rest of Pak Abu's clan for this year JWOL.


Called my mom this morning and told her how excited I'm to bring her to this event. Below is the short conversation between Mom and her beautiful daughter,

Mak: "Apa Kak Long, jalan? Awak nak suruh mak jalan?"

Beautiful Girl: "Mak, jalan jer, tak kena lari langsung"

Hahaha, that is my mom being her yang memang sangat tak rajin untuk beriadah, tapi bersemangat nak panjat Gunung Kinabalu, oh yes btol, my mom nak mendaki Gunung Kinabalu June nanti (memang anaknya yg dah berdebar2 bangat bila maknya bersemangat, siapalah yang takkan nervous kan, bukan rendah Mt. KK tu). Lain pulak dengan Abah, setiap hari kalau tak Qigong (ch'i-kung) dia akan berjogging atau paling-paling tidak pergi berkelah. So nanti kita tgklah apa kesudahan JWOL ni yer. So people, if you're interested please register here. Hurry up, slots a limited. C ya!

0 comments:

 
design by suckmylolly.com