Monday, December 29, 2008

Zu's Big Day

Adoi lama btol tak mengupdate blog ni. Bz bangatlah kununnya, tp mmg btol pun hehe. So, perkembangan terkini, last Sunday ermmm it was 2 weeks ago actually, we went to Seremban to attend Zu's wedding. The majlis memang meriah, and the bride's looks stunning, seri pengantinlah katakan. Out of all piccas yang ada, this one is my favourite, berseri-seri kan?



Don't you think , me wearing that lime-green kurung adalah faktor kepada penyeri gambar? Hehe , thank you peeps, I know I nampak absolutely gorgeous n beautiful :) Punyalah tak tahu nak pakai baju mana and I knew it, I have made an excellent choice fuhhh kalau tak mesti dah setema wif everybody else and the pic wuldn't be that nice kan.. Akhirnya selain pengantin, Aini Kasim jugak yang jadi tumpuan :) Jangan marah yer geng... To Zu n Afizal, congratulations!!!


The Pengantin


Smile everybody




0 comments:

 
design by suckmylolly.com